Скачати Презентацію

Ми формуємо основу для розвитку суспільства усвідомленого споживання ресурсів, соціально відповідального бізнесу та збереження навколишнього середовища і безпечного майбутнього для населення країни.

ЦІННОСТІ ЗЕЛЕНИХ ПОСЛУГ:

  • ЕКОНОМІЯ - збільшення вигод від використання ресурсів;
  • ЕКОЛОГІЯ - турбота про навколишнє середовище;
  • ЕФЕКТИВНІСТЬ - раціональне використання ресурсів.

Все, що роблять учасники ринку зелених послуг ґрунтується на принципах:

1. Популяризація зелених послуг:

  • Ми створюємо формуємо імідж зелених послуг і розповідаємо про вигоди і переваги їх використання;
  • Всебічно сприяємо збільшенню знання про зелені послуги, а також підвищенню усвідомленості суспільства;
  • Забезпечення всіх зацікавлених осіб, підприємств та шкільних установ відповідною інформацією і проведення роз'яснень у сфері зелених послуг;

2. Професіоналізм:

  • Дотримання етичних норм і професійних стандартів;
  • Виконання роботи якісно, ​​сумлінно і чесно;
  • Відкритість і прозорість умов роботи;
  • Кваліфіковані і об'єктивні консультації;
  • Сервісне та надання послуг найвищої якості.

3. Соціальна та екологічна відповідальність

  • Кожен оператор ринку, компанія і її співробітник здійснює свою роботу, враховуючи вплив своїх дій на навколишнє середовище, суспільство і бізнес.

4. Стабільний розвиток

  • Щоденне прагнення до поліпшень і вдосконалення всіх продуктів, процесів та послуг.

Стратегічне бачення РИНКУ ЗЕЛЕНИХ ПОСЛУГ (через 3 роки).

  • Сформований ринок зелених послуг, з чітко визначеним вектором розвитку, з високою конкурентною ринковим середовищем, що характеризується здоровою конкуренцією.

Характеристики ринку:

  • Наявність сертифікованих провайдерів послуг;
  • Популяризація зелених послуг;
  • Наявність єдиного інформаційного поля і платформи для просування (на базі ТПП, провідних бізнес-асоціацій);
  • Висока усвідомленість і професіоналізм операторів ринку;
  • Дотримання етичних норм;
  • Впровадження обов'язкового енергоаудиту деяких об'єктів на законодавчому рівні;
  • Імплементація в Україні на практиці європейських екологічних директив;
  • Наявність місцевих спільнот провайдерів послуг і їх взаємовигідне співробітництво;
  • Розвиток нішевих міжнародних проектів, що дають імпульс розвитку ринку зеленних послуг.