Ми формуємо основу для розвитку суспільства усвідомленого споживання ресурсів, соціально відповідального бізнесу та збереження навколишнього середовища і безпечного майбутнього для населення країни.
ЦІННОСТІ ЗЕЛЕНИХ ПОСЛУГ:
- ЕКОНОМІЯ - збільшення вигод від використання ресурсів;
- ЕКОЛОГІЯ - турбота про навколишнє середовище;
- ЕФЕКТИВНІСТЬ - раціональне використання ресурсів.
Все, що роблять учасники ринку зелених послуг ґрунтується на принципах:
1. Популяризація зелених послуг:
- Ми створюємо формуємо імідж зелених послуг і розповідаємо про вигоди і переваги їх використання;
- Всебічно сприяємо збільшенню знання про зелені послуги, а також підвищенню усвідомленості суспільства;
- Забезпечення всіх зацікавлених осіб, підприємств та шкільних установ відповідною інформацією і проведення роз'яснень у сфері зелених послуг;
2. Професіоналізм:
- Дотримання етичних норм і професійних стандартів;
- Виконання роботи якісно, сумлінно і чесно;
- Відкритість і прозорість умов роботи;
- Кваліфіковані і об'єктивні консультації;
- Сервісне та надання послуг найвищої якості.
3. Соціальна та екологічна відповідальність
- Кожен оператор ринку, компанія і її співробітник здійснює свою роботу, враховуючи вплив своїх дій на навколишнє середовище, суспільство і бізнес.
4. Стабільний розвиток
- Щоденне прагнення до поліпшень і вдосконалення всіх продуктів, процесів та послуг.
Стратегічне бачення РИНКУ ЗЕЛЕНИХ ПОСЛУГ (через 3 роки).
- Сформований ринок зелених послуг, з чітко визначеним вектором розвитку, з високою конкурентною ринковим середовищем, що характеризується здоровою конкуренцією.
Характеристики ринку:
- Наявність сертифікованих провайдерів послуг;
- Популяризація зелених послуг;
- Наявність єдиного інформаційного поля і платформи для просування (на базі ТПП, провідних бізнес-асоціацій);
- Висока усвідомленість і професіоналізм операторів ринку;
- Дотримання етичних норм;
- Впровадження обов'язкового енергоаудиту деяких об'єктів на законодавчому рівні;
- Імплементація в Україні на практиці європейських екологічних директив;
- Наявність місцевих спільнот провайдерів послуг і їх взаємовигідне співробітництво;
- Розвиток нішевих міжнародних проектів, що дають імпульс розвитку ринку зеленних послуг.