Чи є майбутнє у зеленого франчайзингу?

Аби дати відповідь на це запитання, більше півсотні екологічно налаштованих підприємців завітали на конференцію, присвячену обговоренню теми зеленого франчайзингу.

Захід організовано та проведено в рамках проекту Дніпропетровської торгово-промислової палати «Зелена палата – ініціатива сталого розвитку», який реалізується за підтримки програми сприяння зеленій модернізації української економіки, що виконується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Уряду Німеччини.

Тема «зеленого бізнесу» наразі є дуже актуальною та популярною серед підприємців і споживачів. Основний акцент зустрічі спрямовувався на бережливе ставлення до навколишнього середовища, раціональне використання ресурсів, еко, органік, біо, здоровий спосіб життя, та рециклінг - як елементи стійкості франчайзингової моделі бізнесу та сучасний тренд розвитку.

Під час заходу спікери, - Олександр Лук’янов (експерт з франчайзингу, управлінню та розвитку мереж, керівний партнер компанії FFC) та Олександр Олексієнко (експерт з франчайзингу, розвитку бізнесу та управління проектами, керівний партнер компанії FFC), - розповіли як за допомогою франчайзингу можна дуже простим та ефективним способом розвивати бізнес, переймаючи досвід головуючої компанії та беручи до уваги провідні європейські та світові еко тенденції; розкрили сильні та слабкі сторони «Зеленого франчайзингу», коротко оглянувши ринок, його проблематику; окреслили рекомендації з вибору правильної франшизи без каверз, роботи з документами франшизи, вибору місця ведення бізнесу, етапів підготовки до відкриття, варіантів розділення відповідальності та прибутку; розглянули презентації понад тридцяти зелених франшиз, здійснили аналіз сильних та слабких сторін запропонованих проектів.

Ключовим моментом заходу став блок, присвячений створенню власної франшизи. Учасники конференції дізнались яким чином необхідно проаналізувати готовність до створення власної франшизи, здійснивши аналіз маркерів готовності бізнесу (унікальний продукт, постійне зростання попиту, прибутковість бізнесу, регіональний інтерес); аналіз та підготовку бізнесу до тиражування; розробку франшизи; до чого треба бути готовим, продаючи власну франшизу.

Судячи з активності аудиторії, зацікавленість до ведення зеленого бізнесу у підприємців є і достатньо висока.

Назад